miercuri, 31 octombrie 2007

Relaxati-va!


Incercati sa ridicati capul din pamant, va rog zambiti mai mult si nu mai pasiti atat de apasat. Ce va costa?... sa priviti orasul chiar daca aglomeratia va inunda, sa fiti turisti in Bucurestiul de dupa bulevarde si blocuri gri, sa descoperiti stradutze noi cu senzatiii de secol 19. Nu va mai imbulziti pe scara rulanta, nu va mai ascundetzi privirile in neoane albe si-n geamuri fumurii...priviti-va unul pe altul si descoperiti impreuna aerul tare al diminetii iesind dintr-o gura de metrou intr-un alt Bucuresti.
Ok stiu ca suna un pic sentimental ce am zis mai sus dar azi m am plimbat dupa mult timp de nebun, fara nici o tinta precisa, prin centrul Bucurestiului si am descoperit strazi si imagini estompate pana atunci de graba patologica in care ma aflam , strazi care mi arata ca-n spatele unui Bucuresti blamat petru trafic, strazi , santiere si jeg exista si un mister care asteapta sa fie descoperit. Asa ca mergeti incet, deschideti ochii si RELAXATI-VA!

4 comentarii:

Anonim spunea...

apropo de tot ce spui tu, uite un editorial despre paris si nu numai care arata o alta fata a lui decat cea "clasica" si indeobste acceptata: http://www.supliment.polirom.ro/images/pdf/151_Iasi.pdf (pe a doua pagina, "paris. prima vedere")

REDCREW spunea...

da... interesant

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
ruxandra spunea...

corec!

chiar am auzit ca din cauza mersului depresiv prin bucuresti, vor aparea din ce in ce mai multe reclame pe asfalt! daca tot merem cu capu'n jos...