duminică, 4 noiembrie 2007

Fascism as a gift

Azi nu o sa va mai povestesc lucruri placute care te fac sa visezi...azi o sa vorbesc despre un subiect social care deranjeaza. Sunt roman de mai mult de 23 d ani si nu mi imaginez viatza mea decat in Romania cu bunele si cu relele ei , cu tigani, cu Basescu cu Gigi cu toti...e doar destinul meu. Imi este scarba de poporul italian care in fascismul lui inca proaspat in minte ,generalizeaza fapta groazanica facuta de o bestie,asupra a 22 de milioane d oameni dintre care cam 1 milion ii slugareste la fiecare pas . Nu exista padure fara uscaciuni dar ceea ce am vazut azi la stiri m-a frapat; sute de romani plecati cu o ultima speranta a fericirii sunt alungati ca niste dihori de "poporul superior" care nu stie ca acasa copiii celor alungati sfarsesc in franghii de dorul parintilor in timp ce copii italieni isi pot strange in brate parintii oricand . Da va atac si mi-e scarba ca sunteti oameni ca si mine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

mmm... nu cumva repeti greseala lor? sau conteaza doar cine a gresit primul? sa ne punem picioarele in apa rece, ne racorim putin si pe urma venim cu solutii adevarate. daca le stim :)