joi, 4 octombrie 2007

Zambet cincinal

Cu riscul de a parea nitel patetic va spun ca si eu acum 5 ani am avut un gand de genul... "ce dracu o sa faci ma in 5 ani?". Aveam 18 ani ganduri confuze, eram un coinac care tindea ca candva sa-si publice nuvele scrise pe coperta unei carti de chimie.
Nici prin minte nu imi trecea ca o sa fiu domnul inginer, ca o sa devin un tip sociabil, ca o sa ajung sa bat 7000 de km din tara intr o vara, ca o sa fiu dragos,redcrew sau rareori charlie :) Asta e modul meu de a spune ca ma simt bine in pielea mea si pot sa trec peste orice tampenie care mi se intampla. NU conteaza fosilele invrajbite de la job, datoriile sau gandurile negre care uneori ma apasa , conteaza ca oricand pot sa ma scutur de noroiul ignorantei si pot sa rad sfidator in fata sortii!

Niciun comentariu: