miercuri, 13 august 2008

Numarul 42

Ora 8.00-Ma trezesc cu gandul nobil de a-mi face buletin. fapt pentru care ma duc pana in fundul Bucurestiului la Sectia 23 Politie- Biroul de evidenta a Populatiei Nr. 5 Cobor din masina 100 si dupa un joging pe langa niste caini si pe langa curti ce rasuna a manele ajung la Sectia 23. Acolo in curte full, eu ca un mielusel gata de taiat ma duc sa-mi iau bon...extragerea nu e atat de optimista pentru mine..am Numarul 42. Zic ca 42 e ok si ma apuc sa sprijin un perete al sectiei. Dupa 40 de min se striga nr 10 11 12 13 14 moment in care castelul meu de carti de joc se face praf si ma vad transformat intr-un batranel cu sapca si carutz care astepata pensia. Mi-am mentinut sanatatea mintala socializand cu cetateni din Republica Moldova care sunt foarte tari si extrem de dornici sa fie romani. Ora 11.55 ajung in fatza ghiseului, imi lipseste o copie si atunci dumnezeul functionarilor publici a facut ca tipa sa-mi acorde o clememnta de 3 min cat sa-mi fac copia, alerg pana in fatza ghiseului, ma trag in poza si plec satisfacut si la fel de ocupat profesional ca Ioana Tariceanu.

Niciun comentariu: