miercuri, 20 iunie 2012

Make life your bitch before you die

N-am mai scris de ceva vreme... azi vreau sa vorbesc despre noi, despre luptele noastre de zi cu zi si despre cum le purtam si cum le sfarsim. Un examen, un proiect la job, o problema de familie, banii te pot face sa disperi, sa crezi ca nu exista nicio finalitate, decat un mare zid in care vrei sa te zdrobesti impins de probleme...dar nu e asa. Hai sa va zic ceva... in buzunarele voastre fiecare are un tarnacop cu care poate sa darame zidul asta...se cheama optimism si este prafuit de dezamagiri si temeri. Cand eram mic nu aveam deloc incredere in mine pentru ca am fost invatat ca eu nu pot sa iau 8 la matematica sau sa termin proba de rezistenta la sport dar 15 ani mai tarziu am realizat ceva desprins din inocenta unui baietel de 3 ani..Ca pot sa fiu ce vreau eu sa fiu! Nimeni nu va poate spune ca ceea ce faceti este gresit si trebuie sa trageti pe dreapta pana nu terminati ce ati inceput! Trebuie sa-ti sustii visul, proiectul, sentimentele, sa mergi mai departe si sa crezi ca ce faci tu e cel mai tare lucru din univers, sa-ti iubesti visul cum un parinte isi iubeste copilul cu probleme care este pentru acel parinte cel mai frumos si destept copil din lume. As vrea sa traiesc intr-o lume in care visul tau este cel mai frumos si iubit vis din lume , in care tu crezi in el si in care nu te opresti din drumul spre el chiar daca fiecare pas ti se pare un Everest. Visele sunt facute ca sa fie implinite si noi existam ca sa fim fericiti. Sa aveti o vara frumoasa!

Niciun comentariu: