miercuri, 21 iulie 2010

Feel Good Inc.


Imi platesc noptile incinse din Bucuresti cu firele de nisip ramase de duminica in portofel. Schimb plaje cu prieteni cu alei de parc cu zambete si ies pe plus. Vand nervi de la 8-16 si inevitabil un zambet sau un val ma scapa de el. Tranzactionez sub stele vise si vad cum usor optimismul acapareaza piata. Un broker ce se uita pe cer noaptea in locul ecranului cu cotatii bursiere, care numara rasarituri si kilometrii pe autostrada in loc de bani si care adoarme mereu cu gandul la mare.

Un comentariu:

Francez spunea...

Salut ,

Am ajuns pe site-ul tau cautand franceza pe google si m-am gandit sa-ti scriu sa te rog ceva daca este posibil.
Sunt la inceput cu un site http://www.francez.ro . Am incercat sa fac un site util pentru toata lumea , unde se poate
traduce gratuit orice cuvant sau text in orice limba.
Sunt la inceput de drum iar intrebarea mea este daca ma poti ajuta ,adaugandu-mi site-ul la blogroll sau oriunde pe site-ul tau .
Bineinteles te voi adauga si eu la randul meu pe blogul la care scriu www.clujromania.ro
Acesta este codul pe care trebuie sa-l inserezi daca esti de acord : Dictionar Francez Roman
sau poti adauga direct site www.francez.ro cu titlul Dictionar Francez Roman

Te rog anunta-ma daca adaugi si trimite-mi linkul cu blogul tau sa te adaug pe clujromania.ro Merci



Adrian,
francezro@gmail.com
www.francez.ro