joi, 26 noiembrie 2009

Dintii de lapte

In 2006 anul 2010 mi se parea departe, intr-un alt univers paralel cu universul meu care de abia se construia din nopti albe si mult nisip dar ziua de 27 noiembrie 2006 avea sa schimbe ceva in universul meu...in ziua aia m-am angajat si socK! am inceput sa ma schimb. Da, recunosc ca jobul m-a schimbat dar nu la modul in care mi-a legat de gat cu o cravata bolovanul rutinei. Cei trei ani de cand lucrez aici mi-au pus atata ordine cat trebuia in haosul de nisip care-mi invaluia mintea de adolescnt tarziu. Nu regret nicio dimineata in care m-am dus la birou trist, vesel, mahmur, bolnav sau altcumva si ma bucur ca sunt angajat.

Un comentariu:

Ciocio spunea...

aoleu! mie mi se pare groaznic să lucrezi pentru cineva atâta timp, la program fix. parcă eşti legat. mă rog, poate-i ca aia cu "eu nu mă mărit niciodată" şi-mi trece când găsesc jobul ideal. dar asta ar însemna tot să nu am program fix. mai ales, nu de dimineaţă. brrr!
a: felicitări, na!... :)