joi, 28 mai 2009

Inginer de familie buna

Stiti ce-i misto? Sa te trezesti in fiecare dimineatza  sa-ti bei cafeaua, sa te urci in metrou si pentru urmatoarele 8 ore sa te muti...asta fac eu de aproape 3 ani si-mi place. Nu ma duc la job, nu ma spanzura o cravata si nu-mi tipa in cap o sefa nesatisfacuta. La noi la birou e bine, ca intr-o familie cu oameni care te iubesc si matusi indepartate cam grele de cap. Cand  cazi  invatzand sa mergi pe bicicleta are cine sa te ridice de pe jos, cand ti se prabuseste  vreo relatie,  printre cafele si fum de tigara in camarutza din capatul holului gasesti o sora care te linisteste. Ai parinti care te pun sa invetzi in sesiune si care te felicita cand iei 10. Mai primesti si cate o palma cand strici ceva prin "casa" dar  trece repede si esti imbratisat cand  faci o treaba buna.  Da, imi place jobul meu de la mansarda  cu oameni mai in varsta sau mai tineri  care te fac sa zambesti oricand . E o vorba ...sa nu te insori cu jobul...eu sunt Dragos si m-am nascut acum 3 ani in familia de la mansarda de pe Calderon.

3 comentarii:

anne spunea...

eu sunt Anne si acum aproape 3 ani l'am cunoscut pe Dragos. i miss yu, ba>:D<

Anonim spunea...

crezi ca exista vreo posibilitate, EVER, cat de mica, sa iti extinzi imaginatia dincolo de subiecte ca "metroul", "cafeaua de dimineata", "orasul","nisipul","marea", "oamenii din metrou care nu zambesc"? Pliiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzz...... Devine... cum sa zic? Plat.

REDCREW spunea...

e viatza mea...nu scriu pentru voi, scriu pentru mine.