miercuri, 18 februarie 2009

Dexter and Dee Dee

Cand aveam 3 ore se uita speriata la mine si il intreba pe tata daca ma ia acasa pentru ca sunt urat
Cand aveam 3 zile si mama m-a adus acasa s-a indragostit de mine si vroia sa-mi dea pufuleti sa mananc
Cand aveam 1 an mi-a spart capul si a plans iar cand aveam eu 3 ani i-am spart eu ei capul si am plans
Cand aveam 6 ani m-a luat in brate cand a fost cutremur si m-a dus la vecini
Cand am luat primul 4, primul pumn in fatza, primii papuci, a fost acolo
Cand m-am imbatat prima oara ea m-a tinut de cap cand am vomitat
Cu ea am ras, am dansat, am plans si am redecoscoperit ca soarele rasare chiar si dupa drame
Familia e un lucru genial, e bine atunci cand ai pe cineva in spatele tau mereu sa te tina de sa cand invetzi sa mergi pe bicicleta vietii si eu o am pe Raluca sora mea!

Un comentariu:

Anonim spunea...

sa ti traiasca!
nu stiu de ce dar am o senzatie de "la multi ani"..o fi corecta?
mno eu mi-am stabilit deja nr de cupchii pt cand o fi, acum sa vedem daca se potrivesc planurile.
si sincer, asta e unul dintre momentele cand te invidiez. e asa de bine sa nu ramai singur...