duminică, 15 februarie 2009

Bucuresti A.M




»
Astazi e duminica si soare. Mi-am inceput duminica total opus tuturor duminicilor de pana acum. Trebuia sa fiu la 8 juma la facultate, lucru care m-a  enervat teribil doar pana cand am iesit afara si am facut cunostinta cu un nou oras pentru mine "Bucuresti A.M." Strada  mea era goala  linistea ei find perturbata doar de  zgomotul  pasilor unui caine care  se plimba parca mahmur pe langa mine. Era o liniste suspecta  care ascundea dupa blocurile vecine un soare  somnoros de duminica. Cobor la metrou obisnuit cu vuietul corporatism si gasesc  un film mut  cu vreo 3 actori rataciti spre drumul la gara sau cu ochii carpiti  de somn dupa vreo petrecere. Ajung la Obor unde tramvaiul intra incet in statie  nu cumva sperie soarele care acum savureaza ultimele clipe de lene.  La facultate gasesc  sute de studenti  care sperau sa castige bataia cu sesiunea dupa ce  cu cateva clipe in urma castigasera lupta cu somnu si realizez uitandu-ma la ei ca o sa-mi fie dor de viatza de student. Ma intorc acasa  cu un tramvai animat de  babutze  in sevraj dupa inca o doza de shoping in Piata Obor si  vad  soarele la birou cum iti savureaza  cafeaua ... Buna dimineatza!

Niciun comentariu: