marți, 6 ianuarie 2009

I snif since 1984

Cearceafuri reci intr-o dimineatza alba in care realizezi pe fundalul stirilor de peste noapte ca ai racit..snif..snif. Nu ma plang dar o raceala imi aminteste de copilarie. Unde nu existau fervex sau olynth dar exista penicilina injectabila facuta de tanti stela atunci cand simplul auz al soneriei seara declansa in 2 secunde in mintea mea o drama existiala la 5 ani. Ma amuz teribil cum mama ma tinea prizonier in caciula tip cosmonaut si cum pentru noaptea aceea aveam un singur scop..."sa transpir sa iasa raceala din mine. Nu pot sa uit teribila fiola de algocalmin indesata pe gat si indulcita cu o lingurita de zahar din cutia alba cu buline rosii. Acum imi trag nasul, imi pun geaca pe mine si plec la birou...Sanatate!

3 comentarii:

Anonim spunea...

stii ca exista si concediu medical, nu?
dar ceva imi spune ca ai nevie de zile libere in sesiune, nu-i asa?
sanatate domnule! :)

Anonim spunea...

Pai astea sunt ostracizari la tine?!
Ma, tu nu ai auzit de cartofi la gat cu spirt care iti ridica tot parul pe tine cand simteai umezeala aia toata noaptea...N-ai auzit de frecat cu sare pe "galci" care ma duce si acum cu gandul la niste practici din filmele coreene (ca tot vazui Oldboy de curand :P)...Deci,no comment despre mama ta, da???

me spunea...

@marci ai perfecta dreptate si as adauga: prisnitzele cu mustar sau cu seu de oaie (cartofii aia la git udati cu spirt erau mai tolerabili decit frecatul amigdalelor cu sare cind ii pregatea bunica-mea ca ii radea, maica-mea ii felia)