joi, 27 decembrie 2007

Bubu

M-am intors din Resita unde am redescoperit Craciunul ingropat de mult in zapada neagra de pe un trotuar din Bucuresti. Am intalnit-o pe Bubu cum se autoproclama , Ariana pe numele ei adevarat, si ea mi a reinviat inocenta si mi a demonstrat pentru ce exista Craciunul. Craciunul nu inseamna beculetze si cadouri facute in functie de valoare este vorba despre bucuria de a darui si despre zambetul inconfundabil de pe fata celui care primeste cadoul. Bubu la 5 ani traieste intr- o lume fara o anumita valoare, intr-o lume cu Mos Craciun si poezioare in germana spuse cu daruie si pe fondul inocentei ei molipsitoare am petrecut un Craciun Fericit!

2 comentarii:

amageanu spunea...

bubu bu bu ..o invidiez pe bubu. Dar stai fara grija..o sa-i piara inocenta in curand.

stringsax spunea...

valoare lumii bubuiene, consta in chiar existentza acelei lumi, in existentza acelei inocentze inca in mintea ei prea frageda...
sa punem oare inocentza pe seama necunoasterii realitatii.... ?!?