miercuri, 13 octombrie 2010

Drum bun!




Ce-am mai facut?
Am tras in piept rasarituri si apusuri straine in orase vechi si frumoase
Am rulat zambete in foite de culori incerte
Am injectat cateva mii de kilometrii de optimism in mintea mea abatuta de la oras
Am baut cateva shoturi de prietenie care nu mi-au dat niciun fel de mahmureala

Mai bine zis am realizat ca-mi sta bine cu drumul si ca desi poate sa fie obositor un drum lung te pune pe ganduri si te face sa cunosti oameni faini la orice pas, cuseta, compartiment sau sms. Pana acum am devorat apusuri si rasarituri tanjind la fire de nisip nebagand in seama oamenii care umplu iarna locul lasat liber de firele de nisip. Este genial sa calatoresti si sa cunosti oameni si sa le afli povestea, cum la fel de curios este acel "la revedere" din gara cand drumurile voastre se despart.
Cand m-am intors din Germania, in Gara de Nord, mi-am jurat sa investesc tot ce am in calatorii peste tot. Cu ce ramanem la sfarsit?....masini, case...toate le putem lasa in urma, dar nu pot sa las in urma senzatia primei beri baute in Germania, primul Stau trait pe o autostrada in Germania sau senzatia unica de furnica pe care am trait-o in Stephan's Dom. Haideti sa investim in amintiri si in clipe...eu unul am castigat pana acum in clipe faine si zambete ce-mi populeaza peroanele mintii.
Vreau sa multumesc in final oraselor care m-au facut sa ma fac investitor de clipe: Cluj, Salzburg, Viena, Munchen, Freillasing si Saaldorf.

2 comentarii:

Unknown spunea...

"Am rulat zambete in foite de culori incerte"- asta i frumoasa rau :)

marul spunea...

!