joi, 7 ianuarie 2010

De la 08.05 la 08.07

Pe peron la statia de Metrou Titan vezi:
Fata somnoroasa cu un mic termos de cafea in mana care lucreaza pe la Batistei
Un cuplu care mereu zambeste si se saruta pe peron si au grija sa mi amintesaca in fiecare dimineatza ca exista iubire
O doamna la 40 de ani blonda, mereu imbracata office care raspandeste un parfum dulce pe tot peronul
Pe profesorul meu de franceza din clasa a 10 a care-mi aminteste in fiecare dimineata ca nu trebuie sa te insori cu jobul si sa-l consideri substitut de familie
Pe o femeie pe la 30 mica, foarte slaba, deosebit de bruneta si deosebit de trista ale carei riduri adanci imi amintesc ca nu trebuie sa inchidem suferinta si durerile in noi
Diferite fete de liceu, care chicotesc pe peron si se bucura de viata lor frumoasa inca fara giji, ce-mi amintesc sa fiu copil din cand in cand
Un tip pe la 40 de ani mereu imbracat impecabil si serios care tine de mana o fetitza superba de 4 ani care merge la gradinita si care in momentul in care se urca in metrou lumineaza cu zambetul ei pe toti oamenii abatuti din vagon.

Niciun comentariu: