miercuri, 16 septembrie 2009

Plai... povestea merge mai departe



Sunt deja trei ani de cand merg la Plai si de cand merg in Timisoara. Din ce in ce orasul e mai frumos, mai linistit si simt cum primeste mereu cu bratele zorilor deschise. Festivalul Plai este unul dintre singurele lucruri constant de frumoase care ma inconjoara in ultimii ani, la fel de relaxat si la fel de bine organizat. Am fost in vara asta de sapte ori la mare si n-am reusit sa ma relaxez cat m-am relaxat in padurea de la Muzeul Satului Banatean. Arta, workshopurile, jocul cu culorile, jongleriile si multe multele zambete de oameni frumosi mi-au umplut dupa amiezile si muzica din toate colturile lumii mi-a energizat noptile desavarsind o vara frumoasa. Cu muzica de la Plai invetzi sa plangi si mai apoi sa razi ca Esma Redzepova, invetzi sa tipi de bucurie in fatza naturii ca Sainkho Namtchylak si faci primii pasi rock cu arcusul pe vioara alaturi de Farfarello iar la final sari in sus de bucurie sub soare cu Dobet Ghnahore ale carei cantece te fac sa mergi cu gandul la plajele insorite lasate in spate vara aceasta. Trenul suiera in gara din Timisoara, soarele apune dupa un pod si eu ma intorc la Bucuresti ca un barbat de 50 de ani beat care se intoarce la nevasta lui dupa 5 zile petrecute cu o tanara fotomodela. A fost foarte frumos si anul asta la Plai. Ne vedem si la anul. Ceau!

Pe sistemul "Daca doriti sa revedeti" va invit duminica 20 septembrie de la ora 20.00 in Control la Plai After Party!

Un comentariu:

Impersonal Anxiety spunea...

Timisoara te iubeste :)

Poate ne vedem la festival la anu'

te puuuuup, ciau!