luni, 20 aprilie 2009

Win

Nu imi place sa pierd...dar cui ii place asa ceva?
Ma gandesc la victorie si infrangere. Cum atunci cand castig ceva oricat de mic  savurez ca si cum as  castiga aurul olimpic la maraton iar cand pierd  resemnarea se atenueaza in  doar cateva minute. Ce ma tine cu un zambet aproape tamp pe fatza mereu...simplu...victoria. E bine sa te bucuri pentru orice  in viatza si sa faci din cel mai mic lucru posibil o victorie personala.  Cum zicea o reclama "nu exista oameni mari si oameni mici", pefect de acord. Existi numai tu cu tine si zilnic duci o lupta  spre  victorie cu tine insati, o catarare nebuneasca pe panta orasului spre  secundele in care zambesti invingator. Nicio victorie pana acum nu a fost mare sau mica, toate  te duc spre acelasi rezultat diferenta facand-o  durata  zambetului de pe fatza ta. Poti sa castigi turul Frantei, poti sa iei premiul I, poti sa fii cel mai bun din departamentul tau sau poti sa castigi lupta cu ceasul desteptator si sa te trezesti inaintea lui, nu conteaza oricum esti un invingator!

Un comentariu:

ruxandra spunea...

dada, asta cu ceasul desteptator este o reala victorie de care am inceput sa ma bucur in ultima vreme!
cat despre a pierde, eu mereu spun: nu am pierdut, ci am castigat ceva ce n-am planuit.