miercuri, 16 iulie 2008

Mama, imi arunci si mie mingea?!

Astazi in timp ce-mi savuram prima zi de concediu un tipat de copil m-a smuls din lene si m-a pus pe ganduri. Mi-am amintit cum era vacanta de vara cand eram mic.
Pai cel mai bine e sa o luam cronologic.
Ora 9 trezirea, in program Toate Panzele sus vazut pe elcromul din sufragerie in timp ce savuram ceaiul de tei si painea cu gem de visine si unt
Ora 11 incaltat adidasii albi Antilopa si coborat energic 4 etaje, tipat la toti prietenii mei sa coboare si apoi o miuta relaxanta in spatele blocului intrerupta doar de masina de gunoi si de micile explorari in masina abandonata.
Ora 14 , concert de tipete de mame care ne cheama la masa apoi cu noi imprimeuri gastronomice pe tricou iesit in spatele blocului, o frunza , cerut apa lui nea Curculescu de la parter si mers la chiosc sa ne luam inghetata Polar pentru ca avem nevoie de energie.
Ora 19 Clipa soseste si pe terenul de langa punctul termic e mare meci N10 cu N5. Azi sunt norocos si Adi ma baga in poarta. Multe julituri, gafaieli, galerie formata din fete si din cand in cand o mai vad pe mama le geam interesandu-se de "evolutia" mea. Meciul se termina, murdar si insetat ma duc sus beau apa si ma intorc
Seara se incheie cu discutii de copil de 10 ani pe trepetele scarii. A mai trecut o zi!
Acum terenul de langa punctul termic e o parcare imensa, micul dejun e format din Cheerios si lapte, inghetata polar acum e Algida si fotbalul a fost inlocuit cu internetul.
Hai la joaca!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cum arata inghetata Polar? :-s Poze? ;;)