miercuri, 13 februarie 2008

Emotie de sesiune

Cafeaua din dimineata asta de pe birou mi-e scaldata de soare si somnnul mi-e mai usor...mai e putin, sambata se termina a noua sesiune. Foarte multi oameni se lamenteaza in sesiune si o percep ca pe o povara care iti restrictioneaza viata. E ceva de genul, ok in luna asta nu mai zambesti, nu mai traiesti, nu mai iubesti.. doar invetzi si te rogi la sfantu' 5. Dragi studenti RELAXATI-VA, ridicati capul din cursuri si zambiti, toti trecem odata si odata prin asta si de cele mai multe ori se sfarseste bine. Ok, sunt ipocrit daca zic ca perioada asta de sesiune mi-e indiferenta , totusi e un stres in aer inainte de orice examen care se estompeaza pe masura ce te apropii de final. In curand o sa termin facultatea, cel mai mult o sa mi lipseasca starea aia din momentul in care profesorul spune : "da-mi carnetul", e usurarea suprema iar drumul de la catedra pana afara il consideri drumul inca unei noi victorii studentesti. M-am incaltat,plec, Pa!, Bafta, Sa fie!

Niciun comentariu: